Arto etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Arto etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

8.10.2009

Yok artık!


Videoyu Şüpheci Melek'te gördüm ve Rezzan ablaya neremle güleceğimi şaşırdım. Neymiş efendim, astroloji tu kaka değilmiş, Amerika'da üniversitelerde kürsüsü varmış. Yani Rezzan abla utamadan sıkılmadan, astrolojinin genel kabul gören bir bilim dalı olduğunu ima etmeye çalışıyor. Yapma be Rezzan abla. Yeme bizi. Üç beş cahil adamı bu zırvaya inandırsan ne olur? Ne geçecek eline?

Burda daha da tehlikeli birşey var aslında. Umarım bu deli saçmasına kendin inanmıyorsundur. Astrolojinin gerçekten bilimsel bir değeri olduğunu sanıyorsan asıl vahim olan odur.

Nerdeyse unutuyordum. ABD'de hangi üniversitede astroloji kürsüsü varmış? Bilen varsa beri gelsin.